Svar till Karolina

hej, jag är roaccutan användare har använt det i 61 dagar. kan berätta att jag använde den krämen du skriver om innan på min långa väg mot att besegra aknen. den var väldigt stark så jag använder den varannan dag och en annan kräm som heter finacea. ett bra tips!
sen har jag en fråga om hur du gjorde på sommaren. kunde du vara i solen överhuvudtaget? kunder du bada ute?

Hej! Hoppas Roaccutan funkar lika bra på dig som det gjorde på mig, min hud är så sjukt fin nu!
Jag åt 30 mg, men hade kunnat gå ända upp till 70 mg. Eftersom jag åt så låg dos så var mina biverkningar inte lika starka och jag klarade solen bättre än om jag hade tagit högre dos. Hur som helst så var solen inget problem för mig, jag tänkte på att vara mer i skuggan och jag brände mig väl lite fortare än vanligt, eftersom huden är så känslig. Så tänk på att inte sitta för länge i direkt solljus. I slutet av min kur så var jag på kryssning i medelhavet, där är solen starkare än Sverige men det gick hur bra som helst ändå! Som sagt, tänk på att vara extra försiktig, men du behöver inte vara rädd för att vistas ute!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Idag påbörjade jag min Roaccutanbehandling! Jag har läst din blogg, och blev inspirerad att skapa en liknande. Välkomna att följa min resa på http://roaccutantreatment.blogg.se/

2012-01-31 @ 22:53:38
URL: http://roaccutantreatment.blogg.se/
Postat av: Karolina

tack så mycket för svaret!

2012-02-22 @ 10:50:36
URL: http://omatthaakne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar: