Ringde hudkliniken

17 oktober 2011, 20:16
Jodå, finnarna är helt klart på väg tillbaka. Än så länge syns det inte jätte tydligt, men man ser en hel del, och både pannan och kinderna är alldeles knottriga och ojämna.
Min doktor sa till mig att det var mycket möjligt att jag behövde en kur till, med högre dos över hösten, och inte alla blir hjälpta av bara en kur.
Jag ringde till hudkliniken idag och pratade med någon i receptionen, men dessvärre är inte min doktor tilbaka förrän 4 november. Istället skulle en annan ringa mig på fredag. Så det är bara att hålla ut, vänta och sen hoppas på det bästa. Det känns inte alls kul och jag ser inte fram emot torrheten, men jag äter hellre en (eller flera) kur till än att se ut såhär. Jag kan bara tala från mina egna erfarenheter, och jag mår inte bra psykiskt när jag har så mycket acne. Så hellre ett halvårs torrhet till och sen förhoppningsvis vara av med skiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar: