Fattar noll

28 oktober 2011, 23:06
När jag slutade med Roaccutan kom finnarna tillbaka som ett brev på posten. Jag var, bokstavligt talat, prickig i hela ansiktet. Jag ringde hudkliniken och fick prata med en annan doktor än min egen, och han skulle skicka en kallelse så jag kunde komma till min vanliga doktor. Har tid om en och en halv vecka. MEN (!!!!), finnarna är nästan borta igen. Först blev det värre och värre, och jag ville inte visa mig ute ens, men så plötsligt blev det bättre och bättre, och nu är nästan allt borta. Jag fattar ingenting. Blev min kropp så chockad när jag slutade? Jag sparar min tid men avbokar om det inte blir sämre igen!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Detta hände mig också, tror det är vanligt. Tror det är som du säger att kroppen blir chockad eftersom man slutar tvärt med den!

2011-11-15 @ 20:22:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar: