Helt klart värt det

14 november 2011, 18:46
Finnarna förblev borta, så jag bestämde mig för att avboka, men istället ringde de från hudkliniken och sa att min doktor var sjuk så de var tvungna att avboka min tid, och jag sa att det gör inget för jag tänkte ändå göra det. Förklarade att acnen kommit tillbaka men försvunnit igen. Jag minns inte exakt vad hon sa men på sättet hon sa det och tonen så förstod jag det som att det är hyfsat vanligt.

Jag tappar lite hår och det är trassligt, men jag kan använda vanligt shampoo igen. Det kliar inte överallt och min mun och mina läppar är helt återställda. Jag får emellanåt lite småfinnar i pannan, men då scrubbar och tvättar jag och så blir det bättre igen. Borde väl göra det varje dag men det är så tråkigt så det blir aldrig så.

Min Roaccutankur var helt klart värt det!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för en bra blogg! Har inte vågat testa roaccutan innan, men nu kan jag ta upp det med min läkare.

2011-11-15 @ 20:19:52
Postat av: Karina

Hej! Vilken bra blogg! Har en liten fråga: Märkte du av något håravfall? Kom håret tillbaka i så fall? Mvh Karina

2011-11-21 @ 08:50:39
Postat av: Jenny

Hej, och tack för din kommentar!



Jag tappade jätte mycket hår, men konstigt nog syns det inte. Det känns lite på tjockheten, men om man tänker på hur mycket som faktiskt trillade av är det konstigt att jag har något kvar. Det har slutat trilla av i alla fall! :)

2011-11-21 @ 18:11:27
URL: http://roaccutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar: