Det blir bra till slut

29 november 2011, 16:11
En kallelse har kommit och om ganska precis två veckor ska jag till hudkliniken. Hoppas jag kan komma ihåg att fota min acne när den bryter ut, ifall huden ser fin ut när jag väl ska till doktorn. Vi får hålla tummarna och hoppas på det bästa, som i detta fallet är: komsi komsi finnarna! Nej, men det blir nog bra till slut. Kanske behöver jag inte mer Roaccutan, kanske behöver jag det. Han kanske har någon annan mirakelkur till mig. Eller så kanske det bara är...torrhetsutslag? Nej, nu gissar jag vildt. Visst är det vita pormaskar och finnar, precis som jag hade innan!
Ska till doktorn ganska precis två månader efter att jag tog mina sista Roaccutan, tiden går hemskt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar: