6 veckor med Roaccutan

3 maj 2011, 07:19


Det är väl egentligen först den senaste veckan som min hud verkligen har blivit väldigt mycket bättre! Det har ju varit bättre innan också, men inte bra nog. Men nu ser det riktigt bra ut!
Torrheten i ansiktet är mycket bättre. Tvättar jag ansiktet men inte smörjer in det så spänner och stramar det, men så länge jag smörjer så är det inga problem.
Läpparna är jätta torra lite från och till. Ena dagen svider det och är rött och torrt runt hela munnen, andra aagen är läpparna helt vanliga.
Däremot tappar jag hår igen. Får en massa i handen bara jag drar lite i håret. Tråkigt eftersom det redan blivit tillräcklgit tunnt, men det går väl över igen snart, hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar: