18 veckor med Roaccutan

27 juli 2011, 13:47
Tyvärr tog jag aldrig några bilder precis innan jag började med Roaccutan. Jag har bilder från när jag hade som mest acne, innan jag fick någon medicin alls, åt Oxytetral ett år. Oxytetral är ett antibiotikapreparat som ska ta bort inflammationen i huden, men det funkade inte riktigt.

Fortfarande finnfri, fick några små i pannan men de försvann fort igen. Det enda jag känner av från Roaccutan är att jag är väldigt torr om läpparna hela tiden, men det är det enda. Torrheten i ansiktet har nästan försvunnit. Hårbotten är också torr men jag fortsätter använder apotekets shampoo och den hjälper helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar: