16 veckor med Roaccutan

12 juli 2011, 23:39
Jag har fått min första finne på flera veckor, en pyttepytteliten i pannan, som knappt syns. Den har dessutom nästan försvunnit redan. Att den kom dagen efter en ångestattack är knappast slumpen, jag fick alltid finnar i samband med ångest. Och eftersom jag hade ångest i princip vaje vaken minut av varje dag så är det inte så konstigt att jag hade så mycket. Allt hänger ihop. Mår man inte bra inuti så visar kroppen det på håret, huden, i magen och så vidare.

Har samma biverkningar som innan. Väldigt torrt hår och kliande hårbotten. Ansiktet är inte så torrt längre men läpparna och huden runt om är jätte torr, ska försöka bli bättre på att smörja in mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida eller bloggadress:

Din kommentar: